Wypożyczenie Samochodu

Wypożyczenie samochodu

Wypożyczenie samochodu to na Fuerteventurze to niezwykle popularna usługa z której korzysta duża część przylatujących na wyspę turystów.

Samochód na wyspie to przede wszystkim dogodny sposób na zwiedzenie najciekawszych miejsc. Jeśli trafiamy na jakiekolwiek wyspy, to właśnie samochód jest dla nas podstawowym środkiem lokomocji.

Szybko, wygodnie i bez niepotrzebnej straty czasu na wyczekiwaniu na przystankach.

Często się zdarza, że znajdujące się na wyspie hotele są odcięte od świata. Znamy sporo osób, które wypożyczają samochód po to, żeby móc podjechać np. do centrum jakiegoś kurortu, by móc wieczorem pospacerować.

Moglibyśmy się rozpisywać o sposobach wypożyczania samochodu, ale nie w tym rzecz.

Zdecydowana większość turystów udaje się po prostu do jednej z licznych w każdym kurorcie wypożyczalni i po prostu dogaduje wszystkie szczegóły oraz termin najmu. W bardzo wielu hotelach goszczą przedstawiciele popularnych sieciówek, o których również można załatwić wszystkie formalności.

My na podstawie kilku podróży na wyspy kanaryjskie zdecydowanie polecamy firmę Cicar. Jest to najpopularniejsza firma, której samochody dosłownie zalewają wyspę. Można to poznać po charakterystycznych emblematach którymi oklejone są samochody, często z nazwami innych wysp.

Opel Mokka - Fuerteventura

Cicar ma przede wszystkim niezwykle rozbudowaną liczbę biur na wyspie. Znajdziemy je m.in. na lotnisku oraz większości popularnych kurortów na wyspie. We wszystkich, które opisujemy na naszej stronie 🙂

Z racji dużego zainteresowania, zwłaszcza w wysokim sezonie, może się zdarzyć, że będziemy musieli kilka dni. Z tego względu polecamy wcześniejszą rezerwację na stronie internetowej! Nie trzeba jej opłacać, za wszystko zapłacimy dopiero przy odbiorze samochodu. Strona internetowa to przede wszystkim wybór samochodów, dokładne ceny oraz częste upgrade’y. Nam dwukrotnie pod rząd darzyło się, że rezerwując najtańszego Opla Corsę, otrzymywaliśmy samochód lepszej klasy. Raz był to Seat Leon. Podczas wyjazdu na Fuerteventurę trafił nam się… Opel Mokka!

Oczywiście samochód oddajemy z takim stanem paliwa, jaki zostaliśmy na począku. Odebraliśmy samochód z biura w Costa Calma, ale po trzecim dniu zostawiliśmy w hotelu, w którym mieszkaliśmy. Tak zresztą zaznaczyliśmy w formularzu rezerwacyjnym na stronie. Kluczyki zostawiamy wtedy w recepcji hotelowej.

Firma ma zdecydowanie „świeże” samochody. Nie zdarzyło się auto z przebiegiem wyższym niż 100 000 km. Podczas ostatnich wakacji na Gran Canarii nasz samochód miał 21 000 km. Wypożyczając w lokalnych, prywatnych wypożyczalniach samochody zdarzały się prawdziwe złomy z ciężko działającymi sprzęgłami czy problematycznymi w otwieraniu drzwiami.

Pod marką Cicar podpisujemy się obiema rękami 🙂

Cicar Costa Calma

Punkt Cicar w Costa Calma

Beata, Tomasz Filak

Autorzy: Beata, Tomasz Filak

Podróżowanie to nieodłączny element naszego życia. Uwielbiamy przede wszystkim piesze spacery po miastach, atrakcjach turystycznych i górach. Zawodowo w branży turystycznej.